Regulamin sprzedaży biletów

REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW

za pośrednictwem strony internetowej Baltic Sail Gdańsk 2024

§1

Sprzedaż on-line, w punkcie sprzedaży biletów podczas Zlotu Żaglowców.

1. Sprzedaż i dystrybucję biletów prowadzi Fundacja Gdańska, ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk NIP: 5832627491, REGON: 191804530, KRS: 0000052463.

  • 2. Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Fundacją zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu biletów na stronie balticsail.pl
    • a) złożenia przez Kupującego zamówienia on-line,
    • b) uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line lub kartą płatniczą,
    • c) otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
    • 3. Dokonanie zakupu biletów w systemie on-line oznacza akceptację Regulaminu.
    • 4. Przy zakupie on-line biletów, płatności realizowane są przy pomocy przelewu elektronicznego i karty płatniczej.
    • 5. Bilety pozostają własnością Fundacji do czasu odnotowania przez Fundację potwierdzenia dokonania zapłaty przez Bank Kupującego.
    • 6. Zapłata za zamówienie niepotwierdzona przez Bank Kupującego w ciągu 2 godzin od momentu zamówienia, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
    • 7. Płatności za bilety obsługiwane są przez PayU
    • 8. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowania wyżej wymienionego systemu płatniczego.
    • 9. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
    • 10. Ceny biletów zawierają podatek VAT.
    • 11. Aby otrzymać fakturę VAT należy napisać maila na adres: bilety@balticsail.pl w ciągu 7 dni od dnia zakupu biletów na podstawie paragonu z kasy fiskalnej lub potwierdzenia bankowego zakupionego biletu.
    • 12. Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego powinny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, ponieważ tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia przez Fundację.
    • 13. W systemie sprzedaży on-line dostępne są bilety w różnych kwotach. Każda osoba biorąca udział w rejsie musi posiadać ważny bilet uprawniający do brania udziału w rejsie na danej jednostce (także dzieci do 3 roku życia).
    • 14. Kupujący drukuje bilet/bilety po potwierdzeniu realizacji zamówienia przez Fundację.
    • 15. System sprzedaży on-line umożliwia jednorazowo zakup maksymalnej ilości biletów na dany żaglowiec.
    • 16. Sprzedaż biletów w Systemie on–line kończy się 1 godzinę przed rozpoczęciem danego rejsu.
    • 17. Fundacja zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży on-line w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
    • 18. Fundacja zastrzega sobie prawo do wprowadzania promocji/zniżek w dowolnej formie oraz w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
    • 19. Brak możliwości zakupu biletów za pośrednictwem systemu sprzedaży on-line nie oznacza braku biletów w Kasie biletowej usytuowanej na Targu Rybnym.

20. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.

21. W przypadku chęci zakupu biletu przez osobę z niepełnosprawnością Fundacja prosi o bezpośredni kontakt z biurem biletów.

§4

Reklamacje, zwrot i wymiana biletów

1. W przypadku, gdy rejs nie odbędzie się i/lub gdy zostanie zmniejszona ilość dostępnych miejsc na żaglowcu, Fundacja będzie przyjmować zwroty biletów oraz dokonywać zwrotu wpłaconej kwoty. Zwrot może być dokonany w taki sam sposób, w jaki zapłacono za bilet.

2. W przypadku rezygnacji z rejsu Fundacja nie będzie przyjmować zwrotów biletu.

3. Start rejsów może ulec opóźnieniu, jednak Kupujący zobowiązany jest do stawienia się w miejscu cumowania żaglowca, na który ma wykupiony bilet minimum 15 minut przed planowanym rozpoczęciem rejsu.

4. Bilety niewykorzystane, które utraciły ważność nie podlegają zwrotowi ani przebukowaniu.

5. Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zakupu biletów, na wskazane adresy mailowe: bilety@balticsail.pl i będą rozpatrywane maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.

§4

Ochrona danych Kupującego

1. Poprzez rejestrację w systemie sprzedaży on-line Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Fundację danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów.

2. Przechowywanie i przetwarzanie otrzymanych danych osobowych odbywa się przy zachowaniu zasad

określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

3. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualnienia.

§5

Postanowienia końcowe

1. Bilety zakupione w Kasie biletowej oraz za pośrednictwem strony internetowej balticsail.pl nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.

2. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów przez Kupującego. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.

3. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Kupującego.

4. Wszystkie informacje na temat rejsów, cennika oraz godzin pracy Biura Obsługi Biletów na rejsy opublikowane zostały na stronie www.balticsail.pl.

5. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmian w rozkładzie rejsów ze względu na okoliczności niezależne od Fundacji.

6. Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej oraz w godzinach otwarcia Kasy biletowej podczas zlotu Baltic Sail 2024.

Skip to content